dynamické webové stránky
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou dobu byly (a neustále jsou) základem seo, či spíše, faktory ovlivňující evaluaci internetových stránek a předně i jeho pozici ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem v prvé řadě. Na druhé straně dnes už může být zřejmé, že účinek anchor textu v lincích ztratil svou cenu - verifikovaný pravdivý poznatek. Vliv anchor textu se snižuje z příčin jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních technik. Můžeme objevit, že google klade zvláště maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je náročné, lidé (patrně) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.