dynamické webové stránky

09.12.2012 13:57 Postavit opravdu užitečnou internetovou stránku, ale není úplně snadné. Správně pracující www stránky musí splňovat několik elementárních podmínek. Začínaje logickým umístění ovládacích elementů, přes dobrý textový obsah, nepřeplácanou grafiku, optimální strukturu atd. Přemýšlet o tom, že požádáte kolegu nebo jeho studujícího syna aby Vám v základním html kódu poslepoval internetové stránky, určitě už nikdo nemůže. Obraťte se raději profesionální tvůrce www stránek, ti určitě sledují nejnovější trendy a potřeby svých klientů. Pokud Vám není po chuti oslovit pro tvorbu www stránek internetovou společnost, která vše zařídí, můžete se v pohodě oslovit konkrétní odborníky jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor. Velké množství manažérů webů vrážejí obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC služeb, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost www stránek, to je skutečně správné, ale pokud webová stránka není správně vytvořená a nedovede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to vyhozené peníze. Správně vytvořené www stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. V opačném případě skvělé www stránky bez návštěvnosti stejně nám žádný zisk negeneruje. A je pozdě na to zjišťovat proč web nefunguje, když tak mnoho investujeme do reklamy a seo. Zadejte proto vytvoření webových stránek skutečným profesionálů s kladnou odezvou od spokojených klientů.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou dobu byly (a neustále jsou) základem seo, či spíše, faktory ovlivňující evaluaci internetových stránek a předně i jeho pozici ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem v prvé řadě. Na druhé straně dnes už může být zřejmé, že účinek anchor textu v lincích ztratil svou cenu - verifikovaný pravdivý poznatek. Vliv anchor textu se snižuje z příčin jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních technik. Můžeme objevit, že google klade zvláště maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je náročné, lidé (patrně) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.